2007年1月12日星期五

一念天堂 一念地獄 (1)

有時侯,好多野都因因果果、你來我去、好黎又好去,僱主好,打工仔好,都是在某一時空下,好好去做自己的角色,交足課已無憾矣!

小弟去年亦遇到一位員工在公司非常缺人時short notice要走,原因是講明佢個女有病要佢照顧,雖然這理由比所謂"屋企有事"好很多,但有很多疑點令我不太信佢。咁又點?強留一個對公司或自己有怨氣的人在身邊多一會只會有害無益。本來我可以公事公辦,合約及法例為先,冇錯架!但一念之間我最後做了個favour佢既決定,令佢本來怨公司變為有D感激公司(我以為)。

世事好妙!因為咁,在佢last day當晚,公司火燭,而佢亦盡了佢個post的本份及能力去救亡。有時D野,真係一念天堂,一念地獄。

做老板或做管理好,有好多野只需要自己去care,下面D人不必也不可能理解太多。小弟認為對得住自己,按自己既原則去做,好與壞,天有眼的!跟住就是個天去做野!不必太介懷怎去follow up,有時自自然然,比特特燈燈,成效更好!

小弟On9相信我對你好,"你"會對我好。但"你"會是誰?是什麼?何時?往往出人意表,好難睇通,因為是上天既安排。只要做好自己就夠了!

On9 乎?

2 則留言:

C.M. 說...

On-dog 兄(相信On9不會是“姐”吧):

小弟路經此地,幸會幸會。

你個一念,並不只favour佢,實際上,favour左公司。

支持你!如果你咁都叫On9,我就叫OL9!

匿名 說...

On Dog兄
有時真係,俾你留到個人,都留唔到個心...而且,有心做Hand Over同無心做Hand Over,效果可以差天同地,所以支持你既做法!