2007年1月22日星期一

巴別...塔


近來太多人談論《巴別塔》這套戲, 搞到小弟都忍唔住走去睇左。

可能係渣老板及其他Blog友的feedback,讓小弟抱住極高的期望去睇,所以又奶野,又一次失望。我當然唔期望有我最鍾意既電影《Forrest Gump》咁正,但是有像《English Patient》或《The Green Mile》的期望。不過, On Dog 對《巴別塔》都是很欣賞, 值得一看。

On Dog自己認為, 此片既女主角就更係個曰本妹, 而男主角就係個摩洛哥靚仔喇,佢係被多個差佬圍攻下,從容不迫,楂起支鎗還拖,開兩鎗已打中一個差佬,勁! 不期然令我想起《Saving Private Ryan》裡面既Sniper Jackson.

令一幕睇唔明,講個靚仔比大佬鬧完,走左去第二度,徐左條褲等我以為佢痾屎,原來係打飛機。導演想表達D乜?

6 則留言:

匿名 說...

不單槍傷警察,那位摩洛哥小子最後棄械投降都不忘講條件要求救兄長一命,有性格!

C.M. 說...

比人閙完,之後梗係徐左條褲減壓啦。

渣估 說...

條靚仔極地反擊, 擎槍同眾警駁火真係好正!

果下如即響起《無間道》陳永仁中槍死亡後首配樂, 再以慢動作黎舞鏡頭, 就真係悲情到爆!

On-Dog 說...

尹兄:如果佢可以係大佬中鎗前咁做就更見英明!

CM兄: Good Point! 等我下次比老板閙完, 都減下壓先....

渣老板, 如果你有個夥計咁, 你會點?

匿名 說...

On Dog兄,

人世間咁多壓力...靠依種方法去減壓...好似唔係好effective 喎...會唔會虛脫死架...?

C.M. 說...

O9兄:

年初埋數關係,今日又忙到爆燈。而且真的,不知發生什麼事,Blogspot上倒都斷線。激氣!

抱歉。看到你的 Comment,小弟會儘快Update 你條link的。不過,你自己也可以 post多一個Blog係呢度,然後加條link 上去,等D人唔會摸門釘。咁你米唔洗下下通知人咁辛苦儸!